Türk Telekom Şikayet oluşturma nasıl yapılır?

Last Updated on Aralık 25, 2023 by admin

Mobil hattınız için 9333’ü; evde internet aboneliğiniz için 02127070375’i ; ev telefonu aboneliğiniz için 08002119333’ü ücretsiz arayarak sesli yanıt sistemlerimizden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom nereye şikayet edebilirim?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi’ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

Türk Telekom şikayet mail adresi nedir?

Türk Telekom osk@turktelekom.com.tr mail adresi.29 Oca 2021

Türk Telekom tüketici hakem heyetine nasıl başvurulur?

Şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) (https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr) ile tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılabilir. Bu itibarla, tüketici hakem heyetlerine sözlü başvuru yapılamamaktadır.4 Eki 2022

Türk Telekom Şikayet ne zaman sonuçlanır?

Müşteri iletişim bilgilerinin mevcut olması halinde, şikayetin bize ulaşması itibariyle 24 saat içinde müşterilerimizi şikayetlerinin değerlendirmeye alındığı veya sonuçlandığı konusunda bilgilendiririz.

Türk Telekom dilekçe nereye verilir?

Tüm dilekçe başvurularınız bulunduğunuz bölgenin bağlı olduğu Telekom müdürlüklerine teslim edilmelidir. Dilekçeyi CİMER ya da BTK üzerinden de iletebilirsiniz fakat hızlı işlem için direkt bölge müdürlüklerini önermekteyiz.23 Oca 2022

Telekoma dilekçe nasıl yazılır?

X X ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİZ/ETMEKTEYİM. BİNAMIZDA/BİNAMDA TELEKOM ALTYAPISI OLMADIĞINDAN HİZMET ALINAMAMAKTADIR. YENİ ABONELİK BAŞVURULARI VE NAKİL TALEPLERİ YAPILAMAMAKTADIR. ADRESİMİZE TELEKOM ALTYAPISI TALEP ETMEKTEYİZ/ETMEKTEYİM. ALTYAPI TEMİN SÜRECİYLE İLGİLİ BİLGİLENDİRMENİZİ ARZ EDERİM.8 Ara 2021

Telekom arıza bildirimi nasıl yapılır?

Değerli Müşterimiz, ARIZA yazıp bir boşluk bıraktıktan sonra 10 haneli telefon numaranızı yazarak, 6616’ya SMS göndererek de arıza bildiriminde bulunabilirsiniz. 6616’ya tüm operatörlerden SMS gönderebilirsiniz, göndereceğiniz SMS, kendi tarifenizden 1 SMS bedeli olarak ücretlendirilecektir.

İnternet altyapı şikayeti nereye yapılır?

Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarası ile kullanıma açılmıştır.

Telekom Arıza nasıl bildirilir?

Arıza bildirimlerini 121 numarayı çevirerek bildirilebilirsiniz. Arıza kaydı internet üzerinden de yapılabiliyor. Telekom‘un online arıza kayıt servisini kullanarak telefon hattınızla ile ilgili arızayı sisteme tanımlayabilir ve bu arzanın durumunu izleyebilirsiniz.13 Kas 2019

Bu yazıya puan vermek iter misiniz?
[Toplam: 0 Ortalama: 0]

Yorum yapın

SoruYeri.com.tr Bilsen.com.tr